RÅKNA-CITY

Helena´s blogg

Har en FB-kompis som heter Helena som börjat blogga. Hon skriver så bra... det är både roligt, gripande och personligt... precis så som jag skulle våga (?) skriva. Jag skriver ju också om personliga saker men då sträcker sig ämnena till en hundutställning, vad jag lagat för mat eller om jag motionerat eller inte. Skulle egentligen vilja skriva om saker, personer eller annat som VERKLIGEN irriterar mig eller om åsikter jag har men är för feg. Finns ju en massa saker som jag har i skallen men som inte hamnar på pränt för att jag är rädd för att personer i ens närhet ska bli sura. Finns en massa gammalt jag också skulle vilja berätta om men som jag samtidigt inte vet om jag vågar ta upp.
Dumt man inte vågar då jag misstänker att många hade kännt igen sig i det man skriver och fått en annan uppfattning om en, om dom haft en historia bakom Ellen. Ja jag får suga på den karamellen en stund och låta den gro så får vi se om jag kan bli lite mer personlig när jag skriver och inte bara skriva om vardaglig skit hela tiden.
Tycker ni ska gå in och läsa Helena´s blogg. Handlar om konflikter, anorexia, alkohol men en massa skojigt också.

Tack för att du började blogga fru Kozan!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 En av släktens dårar ;)
skriven :

Klart du kan Ellen, vill du så skall du göra det!