RÅKNA-CITY

Feja är inte kul

Alltså jag kommer nog aldrig tycka det är skojigt att städa. Sätter ofta skulded på mina stora hundar när det kommer till hur mitt hem ser ut men kan ärligt säga att det inte är nåt jag gör allra helst heller. Drar mig för det och därmed ser mitt hem ut som det gör också.
Tog tag i köket idag. Torka golvet och gå fram med kökssprayen lite här och där. Det värsta är att om man väl börjar krypa runt och ska gno bort alla fläckar så tar det aldrig slut. Man ser bara fler och fler. Det intressanta är ju att försöka gissa hur dom kommit dit och vad dom innehåller. Har sett ketchupfläckar, hundmat och annat som inte bör nämnas här på dom mest otroliga ställen. Nåja nu har jag tagit alla ställen som man ser... ska ta ovanför kylskåpen någon annan dag.... typ om nåt år eller så.
Sonen ringde från skolan och frågade om han och en kompis fick åka skridskor på sjön i eftermiddag. Hade inte hjärta att säga nej men försökte i alla fall dom att åka på rinken vid skolan istället men se det lockade inte grabbarna alls. Grejen är den att jag är helt livrädd för isar och skulle inte ens ta ett steg själv ut på en sjö med is. Fick ringa maken och fråga om det är säkert och vart dom får åka. Tydligen kan man köra med en bil på sjön så antar det är säkert då... suck! Ja det är bara att offra sig och sitta och frysa nere vid sjön hela eftermiddagen och titta på när pojkarna glider runt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: