RÅKNA-CITY

Borsprungna

Rastade hundarna i en grushåla idag. Tänkte dom små liven skulle få springa lösa... och det fick dom med besked! Kulan och Knodden drog iväg på direkten och sen såg jag inte röken av Kulan på 20 minuter och Knodden en timme!!! Snacka om att jag var sur och rätt orolig där jag stog i skogen och ropade som en galning på odjuren. Inte ett liv från dom hörde jag.... GRRRR!
Nu har jag dock fått tag i båda odjuren och kan tala om att det lär dröja innan dom får springa lösa igen. Sabla hundar!
Skitiga, blöta och utslagna ligger dom här i varsin soffa nu och sover som två grisar.
Pratat med bästa Annette från Endless Edens kennel i Halmstad i telefonen. Massa spännande planer på G där. Gå in och kolla på deras blogg (finns som länk). Blir alltid på gott humör när jag pratar med henne... hon har alltid en massa bra tips och är rolig som tusan! Tack för snacket Annette så får vi se om våra övertalningsplaner går i lås.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: