RÅKNA-CITY

7/2

Idag har jag varit ledig så då passade jag på att fylla kylskåpet, dammsuga, stryka men även slappa.
Martin ringde från skolan och sa han gjort något med sin fot när han skulle ta av sina skridskor på utedagen och kunde inte stödja på ena foten. SUCK var min första reaktion. Fick hämta honom vid bussen och han hade riktigt ont. Nu efter några timmar kan han som väl är gå på den igen... pust!
Ringde sjukgymnasten på vårdcentralen och bokade en tid tills imorgon så dom får kolla över hans ben då jag tycker det varit mycket strul för grabben det sista halvåret med knän, stukningar och hälar. Får se vad hon säger imorgon.
Annars sitter jag ensam som vanligt. Bobbe var bara hemma och vände och Martin sitter vid sin dator och hundarna leker ute i trädgården. Det positiva är att jag kan titta på vad jag vill på TV:n utan att någon klagar :-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster yster
skriven :

Välkommen hem t mej om du har tråkigt :-)