RÅKNA-CITY

4:e februari

Nu sitter maken och jag framför brasan och leker med våra datorer och telefoner. Ja herregud så fånigt det måste se ut, men vi har himlans trevligt!
Har varit på en liten roadtripp idag med sonen och vovvarna i bilen. Åkt runt i en massa grushålor och kollat transportband. Som belöning bjöd maken på mat på Bambu i Bredaryd. Tyvärr blev vi för första gången riktigt besvikna då maten smakade nada. Grabben och jag flamsade en massa så egentligen kvittar det för besöket var roligt i alla fall.
Vovvarna har fått rasa av sig i grushålorna eller sovit i bilen. Så smidigt det är att ha dom med sig. Är så nöjda bara dom slipper vara hemma ensamma.
På måndag kör det ihop sig med hundarna igen. Har som tur var en bra chef som låter mig ha hundarna i bilen i verkstan på jobbet så jag kan hålla ett öga på dom så inte Knodden slickar sig. Tusen tack Johan för det. Sen är jag ju ledig till fredag och då ska nog allt vara som vanligt med Knoddens "tomma påse" hoppas jag så då ska livet återgå till det vanliga igen. Skönt för nu är jag himlans trött på detta övervakande och jag misstänker att vovvarna är det också.
Resten av kvällen blir det TV-tittande. Var uppe så förgjordat tidigt imorse så det finns inte mycket ork kvar i kroppen just nu.
Pratat med brorsan i telefonen idag... glad jag blir! Han hade varit i Sverige en vända så jag trodde i ett svagt ögonblick att han stog på min yttertrappa men tyvärr var så inte fallet. Nåja nu är det inte länge innan dom kommer och hälsar på oss. Vecka åtta smäller det!!!! Lääängtar!
Ha nu en fortsatt bra helg allihopa!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ha en bra helg du med =)