RÅKNA-CITY

Nu är den snart här!

 
Ja julen står snart för dörren och med den alla höga förväntningar.
Jag har ju dragit ner radikalt på det mesta men känner att jag gärna haft det lite renare, mera städat och mer julpyntat men då vi renoverat hela hösten och inte hinner klart så är huset inte riktigt i det skick jag velat eller mår bra av. Känns tråkigt att inte ha några gardiner i vardagsrummet eller ström så hela rummet vilar i mörker ELLER i massivt strålkastarsken från en ful bygglampa. Hade varit så mysigt att vara klar och kunna njuta av det fina julpyntade rummet men icke.
Försöker hålla ihop humöret men känner att det är bräckligt. Likadant varenda jul,,, suck!
Nåja jag får väl försöka dammsuga i helgen i alla fall men någon julkänsla har jag då rakt inte.
 
För alla er som är julfantaster så önskar jag,,,, GOD JUL!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: