RÅKNA-CITY

Ljus i mörkret

Martin och jag stack iväg för att kolla in ett hus i Långaryd som brukar ha så fina ljus på vintern i hela trädgården,,, ja överallt men tyvärr fanns det inte en ljusslinga någonstans så huset så tröttare ut än mitt eget. Varit ljuspunkten varenda vinter i flera år att åka iväg när det är mörkt och kika på huset men sonen och jag hittade andra objekt att fota på vår roadtripp ikväll.
 
 
Granen i Långaryd är jättefin både i formen och med ljusslingan.
 
 
Hahaha inte bara ljusslingor och snögubbar ute på vintern...
 
 
Härligt vad lite ljus kan göra en mörk och ruggig vinterdag.
 
 
Fick sonen att springa ut i snön och ställa sig vid en gran. Fotot blev lite mörkt men han är där någonstans.
 
 
Superdåligt foto :-/ Min lilla grabb och jag har i alla fall skojigt ihop... love you!
 
 
Detta var nog det finaste trädet i skogen.
 
 
Någon som sett en blå minibuss åka omkring bland husen så är det bara jag.... ingen tjuv.
 
 
Ett hus i Hylte som är juligt till tusen.
 
 
Coolt med tanke på att det är två pensionärer som bor i huset. Man blir glad av att se detta huset.
 
 
Detta trädet står bakom kommunhuset. Tack till alla som jobbar med att sätta upp alla lampor för att vi andra ska ha nåt fint att titta på under vintermånaderna.
 
 
Lite billigt utseende kanske men småhäftigt ändå.
 
 
Suddig bild på "Hylte by night"
 
 
Undrar vad vi ska åka och fota nästa gång??? Tomtar, stenar eller konstiga typer???
 
 
Sista kortet är på grannarnas hus som har en så fin ljusslinga i sitt träd. Jag satte också upp en liten men tyvärr lyser den inte.
 
Nu sitter sonen och jag framför tv:n och väntar på att våra chokladbollar ska bli klara. Bobbe kom (kors i taket) precis hem så han får kanske smaka också.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: