RÅKNA-CITY

Kontaktannons

Maken iväg igen tills på fredag så därmed passar jag på att slänga ut en kontaktannons till någon luttrad mansfigur med snickarvana.
Bör kunna ta order från en kvinna i sina bästa år som även kan agera hantlangare.
Du bör inte vara känslig för fuskbygge, damm eller pratigt fruntimmer och det som jag vill använda dig till är att få upp 30 meter svanlist till tak plus en del smålir som tex dörrfoder å en å annan trekant... ja list alltså. Blir det tid över och vi fortfarande är på god fot med varandra kan jag även tänka mig att använda dig till att få upp tre styck gardinstänger. Beräknad tid om du är van=halv dag!
Vad sägs?! Våga och vinn!!!
Hjälpen mottages tacksamt innan fredag eftersom maken är på hemgång då och hade varit en rolig överraskning för den stackaren att slippa ta på sig arbetsbyxor en helg innan året är slut och kanske hellre få strutta runt i något mera bekvämt som stri*g... öhhh jeans menar jag.
Tacksam för svar snarast,,, foto ej nödvändigt.
 
Signatur: Ibland måste man be om hjälp!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: