RÅKNA-CITY

Julklappar redan...

Idag fick jag mina första julklappar. Susann Westeborg kom med dom.
 
 
En jättefin väska... älskar den och har redan installerat mig.
 
 
Fick lite kvällsdricka också hihihi. Har jag fått varje år i evigheter kring jul. Nu ska jag värma på detta och avnjuta detta i ett vinglas precis som sig bör.
Tackar så mycket Susann.... skickar en megakram till dig.
 
Annars idag har jag jobbat. Förmiddag för en gångs skull en fredag. Är ju kvällspasset som är mitt men det var verkligen gött att få vara hemma en fredagskväll. (Även om mannen nu har placerat sin kropp jämte pannan i garaget med några öl. Vette katten vad han pysslar med men han såg kär ut när han försvann ut genom ytterdörren.)
Målat har jag hunnit med också. Några pidestaler som blev svarta och en hylla. Sen har hundarnas grind blivit vitmålad.
Imorgon ska jag jobba medan maken ska på jakt efter taklister och försöka bli klar i vardagsrummet. Ringde elektikern och frågade om han kunde komma nästa vecka och koppla på elen i rummet men han hade fullt upp så det var inte troligt. Blir alltså att fira jul i skenet av en pippigul bygglampa. Jaja man kan inte få allt här i världen.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Kul att du gillade den =) kram till dej oxå !