RÅKNA-CITY

Nästan lite lat idag

Sovit som en stock... GOTT!!!
Gick en runda med Ida runt byn idag. Blev en runda på nästan en och en halv timme. Tiden går så snabbt när man har någon att prata med samtidigt. Massa sladder blir det som sig bör när två tjejer kommer ihop sig men den gyllene reglen är att allt stannar mellan oss på våra rundor. Tack Ida för att du vallar mig och är en bra kompis.
Sen var det handling på ICA och skicka iväg ett paket plus att jag rände in på banken med Bobbe´s deklaration.
Efter den hektiska förmiddagen har jag bara latat mig och ska fortsätta så hela dagen. Himla skönt!
Martin har en kompis hemma så den ser man inte röken av. Jag och kaffekoppen umgås flitigt.
Fick precis reda på att Vincents MC i Varberg har kortege och grejor den 5:e maj. Tror nog jag och maken ska åka dit en runda då. Vill så gärna se om jag kan få ner röven i dom dära mc-byxorna som jag trånar efter. Tyvärr har jag inte råd att köpa några då hallen, Sara´s rum och en del andra stora räkningar slukade alla slantarna denna månaden. Nåja ska bli roligt att prova i alla fall. Kan ju hända ekonomin blir bättre framåt sommaren. Är ju tio kilon sen jag var där och provade kläder sist så det ska bli riktigt spännande.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: