RÅKNA-CITY

Morgondagens plan

Imorgon ska jag ut på en promenad med Knodden och sen fräsa ner till Torup och köpa färg så jag kan fortsätta med Sara´s garderob. Imorgon måste jag måla klart så jag kan börja lägga golvet. Herregud vad det ser ut på övervåningen... det är snabba pix och få det färdigt så alla grejorna kan hoppa in igen så röran försvinner annars kommer jag bli galen.
Det enda jag inte kommer kunna fixa själv är en vägg som jag måste ha upp gipsskivor på, men det får herr Carlsson hjälpa mig med när han kommer hem till helgen.
Kul att ha ett eget projekt att bita i. Brukar alltid avsluta saker jag själv startar och har både lagt plattor på utsidan, fixat en garderob i hallen och grävt gropar och letat stenar. Inte rädd för att hugga i och ärligt talat är det bra man gör egna projekt ibland så man verkligen får se att saker tar tid och att man faktiskt kan klara sig på egen hand.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: