RÅKNA-CITY

Lååångfredag

Sitter och väntar på besked om Leonbergervalpar i Svängsta hos Jessica och Micke men ännu har det inte kommit några. Jaja inget är som att vänta och vänta och vänta... suck!
Sovmorgonen blev ingen sovmorgon då Knodden ville ut och kissa. Hopplöst att somna om.
Bobbe och jag har städat akvariet och handlat och sen var det dags för mig att åka och jobba. Gick rätt okej att jobba då arbetspasset var nerkortat då vi stängde 18:00 istället för 20:00. Så skönt! Likadant imorgon med.
Emma och Johan var innom och hälsade på... mysigt! Johan har lovat att han och jag ska byta bil i sommar då han behöver mer lastutrymme än vad som rymms i hans Audi TT. Jag säger bara bytt é bytt och kommer aldrig igen. Han får gärna ta min minibuss hahahahahaha! Får ju i och för sig komma och skjutsa mig och vovvarna ibland då jag har svårt att tro att jag får in två Leonbergerhanar i hans lilla bil... men det vet man ju i och för sig inte förän man provat ;-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna, Humlan och Bumbi
skriven :

Allting går att knö in. Prova.