RÅKNA-CITY

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!

Kollade vågen idag och äntligen har jag nått mitt delmål... att vara under 70 kg. Idag stog vågen på 69,5 kg och jag är så glad.
Nu ska jag INTE över den siffran fler gånger.
Nästa mål är att komma till 65 kg, men det tar jag med ro. Är ingen brådska!
Grattis till mig själv!!!!!!
Började i augusti på 80,2 kg och nu 69,5... 10 kg!!!!!! Sakta har det gått men stabilt och utan helt crazy metoder som piller och pulver som kanske inte fungerar i längden i alla fall... och så massa motion som jag har blivit helt beroende av och bra mat.
Minskat rumpan med 10 cm
Minskat överarmen med 4 cm
Minskat varje lår med 10 cm
Minskat midjan med ca 15 cm

Godis, läsk och kakförbudet som sonen och jag har funkar jättebra. Har inte fuskat en enda gång även om jag varit väääldigt lockad några gånger. Tror inte sonen fuskat heller. Vi ska köra till den 15:e maj och därefter ska vi lätta lite på reglen och bara äta godis på lördagar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: