RÅKNA-CITY

Uppdatering av mätning

Kollade upp mina mätsiffror idag då det var ett tag sen jag uppdaterade sist...

- 7,6 kg (... på ca åtta veckor. Snittar på engefär ett kilo i veckan. Kanonbra ju!)

- 7 cm rumpan (...ta ett måttband och kolla er och lägg till sju cm... mycket är det!)

- 5 cm lår (tänk er två lår då... det är 10 cm ju. JISSES!!!)

- 2 cm överarm (där har det inte hänt nåt sen sista mätningen)

- 7 cm midja

Var ute och sprang imorse och tror jag lyckats med mitt mål som jag hade satt upp till nästa sommar, nämligen att orka springa en mil utan att stanna. Skulle bara springa halva rundan jag sprang idag men sen sprang jag tebax på ren envishet. Så stolt över mig själv. Återkommer med exakta mått när jag fått dom av min "mätkille" hehehe. Håll nu för tusan tummarna för att inte han säger att det bara är sex kilometer eller nåt sånt när jag tror det är en mil ;-))
Är så skönt att ha orken igen och känna att kroppen klarar av mer både när man motionerar och i vardagen hemma. Allting är roligare om man är nöjd med sig själv.
Hoppas jag kan inspirera andra att ta tag i motion och matintag... det går om man bara vill!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Tycker du är kanonduktig !! O du har helt rätt, det går om bara ger sej fasen på det.

Självklart inspirerar du andra =)

2 Anonym
skriven :

Fasen så bra!! Du SKA va stolt över dig själv!!