RÅKNA-CITY

ROCKABILLYFEST I TORUP

Igår var maken och jag på rockabillyfest i Torup´s byggdegård.

Såhär såg vi ut...



Bobbe med hela skallen full av brylkräm ;-))



Såhär såg jag ut!



Mitt smink och hår.



.... från sidan!



En massa brylkräm gick det åt.

Tack till Adde, Jonna och Rasmus som körde oss till festen! Så himla snällt. Bara tjoa så ställer vi upp för er om vi kan någon gång.



Adde var chaufför.



Reservpilot var Jonna.



Tredjepilot var Rasmus-vovve.

Hem körde Emma hem oss. Tusen tack stumpan!!!! Guld värt!

Festen var superkul med en massa trevliga människor. Tack allihopa.

Måste kolla med lite folk så det är okej jag lägger ut foton på dom från festen.... många fint klädda personer var det där vill jag lova. Har dock inte så många kort men några....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Skitsnygga ju!!