RÅKNA-CITY

Härligt

Tog en vända på språng i mina gympaskor. ASSKÖNT!!!! Tyvärr spökar mina benhinnor just nu så det blev ingen långrunda men kondisen är asmycket bättre och bara det är ju härligt!
Hade jag bara haft råd hade jag investerat i ett par nya gympaskor som gått bra ihop med mina sulor som jag egentligen ska använda och sen hade jag ta mej tusan sprungit betydligt oftare än jag gör nu. Är ju så skönt!
Nåja... får kanske ta mig råd helt enkelt.
Nu är det middag på G och möjligtvis ett glas vin.
Bobbe kollade sin vikt också och han har lyckats gå ner sex kilo han med trots att han lever livets glada dagar med "vanlig" mat titt som tätt. Kul att han går ner i alla fall... betyder ju att han gör nåt rätt.

HEJA OSS!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: