RÅKNA-CITY

Tackar för det Maria

Idag släpade Maria ut mig på en joggingtur. Hade det inte varit för att vi bokat in dagen i förväg hade jag inte sprungit idag av flera anledningar men nu när det väl é gjort så är jag så nöjd med mig själv.
Ingen långrunda men vi joggade hela vägen och vädret på morgonkvisten var underbart.
Nu mår man toppenbra!
Himla bra man har vänner som kan umgås i motionsform på olika vis. Kan man slå två flugor i en smäll och både träffas och motionera samtidigt.
Igår blev det en promenad med Susann tillexempel (ingen långrunda då heller men det var så skönt att komma sig ut lite mellan skurarna) och i tisdags på morgonen var det en powerwalksrunda med Malin i ett fasligt tempo.
Nu klarar man av en helg på macken minsann.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: