RÅKNA-CITY

Swich vilken fart

Ja idag har det rusat på i en faslig hastighet... förvånad att allt har klaffat om jag ska vara helt ärlig.
Började med att ta på mig trikåerna... ja joggingkläderna alltså eftersom en av förmiddagens punkter var att kuta lite i skogen med Maria. Kirrade både det och att lämna in bilen på BVD för en total rengörning och lite solning och duschning av mig själv.
Lunchen hade jag färdig då min snälla mamma lagat fiskbullar, potatis, morätter och vit sås till mig. Jäklar vad gott det var!
Maria kom och hämtade mig sen och körde ner mig till byn så jag kunde hämta min bil, hämta sonen i skolan, handla på Konsum, hämta paket på ICA, lämna grejor till Sara. Klarat av en massa saker idag.
Imorgon måste jag åka till BVD och betala för rengörningen av bilen annars kommer dom väl och skitar ner den igen en mörk natt och sen måste jag åka till skomakaren och betala honom för att han lagat en av våra mc-jackor.
Ja det var den lediga dagen det... suck!
Imorgon ska jag försöka att göra INGENTING!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: