RÅKNA-CITY

Sprungit

Ett av mina personliga mål har varit att orka springa till Hylte. Idag gjorde jag det och jag är väldigt nöjd med mig själv. Skönt att se att kroppen är stark och orkar saker som jag kräver av den.
Pappa var snäll och körde hem mig sen... tackar för det!
Det blev 9,5 km på exakt en timme. Ja tydligen är det inte meningen att jag ska springa en mil då jag alltid springer för kort ;-) Nästa gång ska jag springa till Susann för då måste det bli en mil från mig.
Ja jag är skitnöjd i alla fall. Kondisen är det då rakt inget fel på men har ordentligt ont i knäna nu men det blir så när man springer på asfalt. Var inte jobbigt så det kändes blärk heller utan jag sprang i min (väldigt lååångsamma) lunk. Benhinnorna verkar däremot ha klarat sig bra och skoskavet men hur jag mår imorgon återkommer jag till... hahahaha!
Springer hellre längre än fort men nog sjutton ska jag klara springa en mil under en timme som är ett nytt mål jag har men det målet är satt till nästa sommar så det är gott om tid att träna mer.
Nu är ju vintern snart här så jag är väldigt glad att jag har mitt löpband i källaren.
Denna veckan har jag joggat ungefär 1,6 mil och promenerat ca 7 km. Blev mycket men som det ser ut nu så blir nästa vecka lugnare då det är fullt i almanackan av andra saker.
Nu kan jag ta helg med gott samvete....



Mina sköna löparskor! (Tack mamma!)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ja du är välkommen !

2 Anonym
skriven :

Jag är så imponerad,har korsat alla tummar och det är inte få,som du vet.Kramar modern.