RÅKNA-CITY

Söndag 16.e oktober

Vaknade tidigt som bara den idag. Jobbigt när man egentligen hade chansen att få sova länge. Nåja nu sitter jag vid köksbordet med datan som sällskap och käkar skrammlade ägg och dricker kaffe.



Bobbe snarkar nere i källaren fortfarande trots att jag kört igång dammsugaren två gånger. Helt otroligt med tanke på ljudvolymen på våran Kirby. Jaja jag ska låta han sova.... en pytteliten stund till i alla fall...

Fick faktiskt en bröllopspresent av Bobbe igår. JODÅ mina vänner! Jag var också ganska förvånad faktiskt... ännu mer förvånad blev jag när jag var tvungen att gå ner till ladugården för att få se den. Hmmm....



Hrmm... ja ni ser ju... det är ett plåtskåp!!!!!!!!! Bobbe har släpat hem det från Hok eftersom jag hade sagt det vore bra att ha mc-kläderna i en garderob nere i ladugården istället för uppe i huset. Ja här är garderoben hahaha! Min man är fa-an helt otrolig!
Ja jag hade ju ingen present till honom så jag antar detta var bättre än ingenting. Tack Bobbe för den jättefina garderoben med dom underbara blåa blommorna på skåpsdörren.

Martin har lanat hos grabbarna borta i Åker inatt. Undrar om dom varit tysta och snälla eller gapiga och flammsiga? Fattar inte det kan vara så roligt att sitta hela natten och spela en massa spel?! Fast igår skulle dom nog försöka spela in någon film också.... ja vad ska det bli av dessa pojkar!?!!!

Ska boka hotell nu i Göteborg. Vi ska dit tisdag och onsdag vecka 44 med Johan och Maria och deras kids. Ska bli så mysigt att få sova på hotell och bara vara! Tänkte gå på Universeum och käka något gott på någon mysig resturang.
Sara eller min pappa ska vara hemma med hundarna.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: