RÅKNA-CITY

Lite mera...

Glömde ju totalt av den smarriga avslutningen på simhallenbesöket....
Avslutade i badet med att kliva i den lilla varma sköna bassängen. Satt där som bäst och gjorde ingenting när Martin´s kompis berättade att bassängen precis varit avstängd eftersom en unge bajsat i bassängen!!!!!!!!!!!!!!! Sträckte genast på halsen för att inte få en droppe på något område i närheten av näsan eller munnen. URK!!!!
Kom plötslig på att jag har mitt lilla sår på tummen efter det fruktansvärda toabesöket i Halmstad och inser att för att skydda såret måste jag ha en hand upp i luften.... gör ont i armen efter en stund när blodet försvunnit.
Gav upp mina gymnsatiska övningar och gick in i bastun... där jag hört rykten om att ett barn bajsat löst i för bara någon vecka sen...
Ja blir jag inte sjuk efter detta simhallsbesöket så kommer jag aldrig mer bli sjuk... någonsin!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: