RÅKNA-CITY

GNÄLLA

Eftersom det är min blogg så får jag gnälla precis så mycket jag vill här så det är vad jag tänker göra just nu... vill ni inte läsa så skit i det då! Fast med tanke på nästa inlägg så känns det futtigt men jag tror inte man kan jämföra en åkomma eller sjukdom med någon annan... får man tex en speta i fingret så gör det ont vare sig någon annan har ett benrott eller inte.... så här kommer mitt gnäll....
Idag har jag ont överallt!!!!!!!!!!
Ont i vaden (antagligen pga joggningen), ont i höften (ingen orsak), knuta på handleden (måste kollas upp på vårdcentralen när jag hinner), ont i fötterna (efter dom sabla stövlarna jag hade på jobbet idag), låsning i ena skulderbladet (man ska inte glo efter snyggingar när man är gift,,, det straffar sig), och ont på ett brännmärke på handleden efter att ha bränt mig på grillen på jobbet.
Ja det var det det.... inte så smärtsamt att läsa men jag tar för givet att ni skriver en massa gojs som uppmuntrar mig i mitt svåra tillstånd. Ni får tänka på att jag har en förkyld make hemma också som jämför alla minha tillstånd med hans snuva så jag behöver verkligen all positiv feedback jag kan få.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma.
skriven :

Stackars lilla tulle lille,otur har hon jämt den lille,tulle lille tulle lu,skrämmer vi det onda BUUUUU.Så blev det bättre nu,kom hit,så skall jag blåsa.I love you.

2 Syster yster
skriven :

Aj och urs! Du kan få låna min TENS om du vill, hjälper dej även med låsningen om du vågar låta lillasyster tortera dej! Senan bör du visa upp för en kunnig person! Spetan kan jag operera ut! Brännsåret kan jag plåstra om, du får stretcha dina vader lite bättre tror jag efter joggingturena, höfterna är nog för att du är gammal! Hör av dej om du vill ha hjälp av din YNGRE syster ;-) pöss på dej!!