RÅKNA-CITY

FUNDERINGAR

1. Varför i helskottas namn är det så hård skruvkork på mjölkpaketen ibland? Ska man behöva verktyg för att kunna ta sig en slurk? Börjar tröttna på detta kan jag säga och då är mina händer och armar utan värk och relativt starka och unga (hrm).
Sen tycker jag att ett bra tips från mig till alla mjölkpaketstillverkare är att göra något som liknar en bag-in-box med tapp istället och i femlitersförpackningar OCH med handtag uppepå så man kan bära den smidigt och elegant till bilen.
2. Jag undrar också varför mina två smådumma hundar tar sitt torrfoder i munnen och släpar runt det i hela huset för att tugga och smaska i sig? Fruktansvärt irriterande att trampa på men rasslar gött i dammsugaren.
3. Varför har ingen GI-guru, Viktväktarcoatch eller liknande kommit på den smarta idén att knacka dörr som Jehovas Vittnena gör? Misstänker att Jehovas Vittne oftast får en dörr i ansiktet men hade en skinny sexy tjej eller kille med sexpack på magen fått en dörr i ansiktet??? Näää inte lika troligt.
Kanske skulle viktcoachen och Jehovas Vittnena gå ihop och efter att sexpacket pratat om mat och motion kan lämna en liten ramsa om jorldens undergång också?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: