RÅKNA-CITY

Dagens plan

Idag sov vi alla länge vilket var välbehövligt. Jag vaknade av att sonen dammsög sitt rum. Har nog aldrig vaknat på det sättet förut... känns som en väldigt omtumlande upplevelse. Helt otroligt vad en 100-ring i veckopeng kan åstadkomma?! Kanske skulle ge Bobbe veckopeng också???
Nu har vi intagit frukost och en massa kaffe. Har lite skallebank efter mina två Gin&Tonic igår. Nåja då vet man att det finns ett innehåll bakom pannbenet!
Tänkte vi skulle åka ner till Hylte idag och promenixa med odjuren och sen städa akvariet.
Måste även hämta min mc-jacka som varit på lagning. Ska bli spännande och se hur den blev som renoverad... var rädd för att titta på den innan eftersom den var så sliten att jag var rädd ärmarna skulle trilla av.
Ha en skön lördag!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Hoppas du också får en skön lördag.I love you.