RÅKNA-CITY

Vill inte

Nu är man lite piggare efter en promenad med Knodden. Svinigt kallt men så vackert med all rimmfrost. HÄRLIGT!
Pimplat en massa kaffe också... GÖTT!
I eftermiddag ska Martin och jag till simhallen igen. VILL INTE men han blev så besviken när hans syrra bokade av då hon skulle jobba så jag bara var tvungen att erbjuda mig.... SUCK!
Rakat armhålorna och en del andra ställen så jag ska få så lite motstånd som möjligt i vattnet idag så jag glider lätt och inte dras ner i djupet.
Ska inte svisha iväg och styla idag utan uppföra mig som folk... vill ju inte sonen ska behöva skämmas. Blir kärringsim med näsan ovanför vattenytan med förhoppning om att bikinin stannar där den ska och inte glider in på skumma mörka ställen eller glider uppe i vattenytan....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: