RÅKNA-CITY

Växjö

Igår åkte jag till Växjö där det var hundutställning för att kika lite. Knodden fick stanna hemma eftersom han dels inte har några byxor och sen inte kände för någon utställning.
Körde såklart fel dit så gps:en plussade på resan med 40 minuter (jävla rondell) och sen var det ett sabla vägarbete som flöt lite dåligt så jag fick sitta där och häcka i evigheter. Var så förgrymmat pinkenödig också så ett tag i bilkön var det supernära att jag klev bak i bilen och kissade i hundarnas vattenskål. Har ju tonade rutor så ingen hade sett... Nåja klarade mig till en parkeringsplats och fick älga ut i skogen och markera revir. Inte lätt när det inte är några löv på träden.
Väl framme, stressad som tusan, upptäcker jag att jag var en timme för tidigt där o0ch inte en kotte hade kommit. Ja herregud så typiskt mig liksom.
Var en mycket trevlig dag. Mötte alla mina vänner och hann både fota och gå runt och kolla vad försäljarna hade vilket aldrig Knodden och jag brukar kunna göra. Skönt att för en gångs skull kunna hjälpa andra fotografera, hålla hund när dom ska pinka och gå och köpa kaffe.
Tack till alla jag mötte... supernice att man fått lära känna er!!!!
Hem körde jag rätt... jihooo!
Sitter och väntar på svägerskan och brorsan nu som ska sova här tills imorgon. Vi ska äta tacos ikväll och dricka vin. Sååå mysigt ju!
Har även hunnit med en joggingrunda idag. Var väl inte helt okej i benen och med förkylningen men var tvungen eftersom det var så ljuvligt väder ute. Gick dock hemskt segt så det var väl kroppens sätt att tala om att förkylningen och benen fortfarande behöver vila.
Ha en fortsatt trevlig helg allesammans.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: