RÅKNA-CITY

Tuff måndag

Idag var det att stiga upp innan tuppen gal bara för att ränna iväg till jobbet. Borde som sagt förbjudas med så tidiga mornar. Farligt också då man oftast både är trött och på dåligt humör!
Inga träd över vägen efter gårdagens blåsväder vilket var en himla tur då jag har motorsåget i makens arbetsbil.
Full rulle på macken... kul! Timmarna bara flyger iväg!
Hem och ladda tvättmaskinen, tända i pannan, dammsuga, vattna stackars krukväxter och sen beslutade jag mig för att baka. Blev lussekatter och bullar. Nu är jag ta mig tusan helt slut.
Ska bara äta nåt... hur man nu kan vara hungrig efter en massa bullar... SUCK!!!
Hoppas på en joggingrunda imorgonbitti... men man kan aldrig så noga veta. Kan också bli en liten promenix med Kulan... ja kika in imorgon så ska jag uppdatera er....
Martin hjälpte såklart också till med baket... tackar för det sonen!
Lussekatter
Bullar
... och mera bullar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Så duktig du har varit,och så fina bullar du gjort,är det något nytt recept?Gläder mig till att få smaka.Så duktigt av Martin att hjälpa till,han kan ju bli konditor när han blir stor.Glöm inte tiden i morgon.I love you.