RÅKNA-CITY

Statoilfest i bilder

Detta var min fördrink innan partajet började. Riktigt gott var det!
Jag hann inte mer än sätta min fot hemma hos Susann innan jag tappade mitt blomkålsmos på golvet. Grrr! Som tur var lyckades jag rädda det mesta.
Här är Malin, Inga, Susann och lilla Nellie.
Susann bjöd på en jättegod fördrink!
Var tvungen att ta ett foto på Susann´s hall för den är så fin!
Hahaha detta är Eas... är väääldigt nöjd med fotot!
Min förrätt var musslor med blomkålsmos och örtdressing... gott som tusan enligt mig själv i alla fall.
Här sitter vi till bords i Westeborgshuset! MYSIGT!
Susann´s huvudrätt.... jäklar vad gott!
Vitt vin till förrätten och ett rött till huvudrätten. Det röda hette "Gosa" och var supergott!
Danne kom innom för att äta och Nellie klädde in honom i servetter ifall han skulle spilla :-D
Vi fick äta hur mycket godis som helst vilket jag tyckte var superbra... mumma!
Ostbågar är också smaskigt....
.... och chips med!
Malin hade gjort efterrätt. Chokladkaka med hallongrädde.... tackar så mycket!
Fick en drink efter maten... Mohjito.... sablar vad gott det är!
En liten whiskey slank också ner!
Malin och hennes kompis öl ;-)
Coolt va??? Magi på hög nivå...
Susann och Malin.
Tack allihopa för en mycket mycket rolig kväll med god mat och dryck. Måste vi göra om snart igen. Inte ska det gå så många år mellan gångerna vi ses och uppdaterar varandra med skvaller och gamla minnen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Tack för en trevlig kväll !



Men det där sista kortet kan du slänga !!!!!!!!

2 Malin
skriven :

Tack för en kanonkväll!! Nää nu måste det bli oftare!!

KRAM!!