RÅKNA-CITY

Jul i år igen...

Ja nu har julstressen slagit till igen... superjävligt!
Det är inte maten som är problemet, inte snön eller alla röda tomtar utan alla dessa julklappar man ska ordna.
Nu lovar jag mig själv att till nästa år ska jag bara köpa presenter åt våra barn!!! Enkelt att veta vad dom önskar sig och betydligt mindre shoppande... HÄÄÄRLIGT!
Man bara ger pengar fram och tillbaks känns det som ibland. Vi vuxna kan nog överleva julen även om man inte får öppna några presenter och ärligt talat är ju hela nöjet med julklapparna att få se barnens miner.
Åhhh vad det blir bra... eller??? (Hahaha misstänker detta inlägget lär få några kommentarer eller??)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 bonne
skriven :

vi ger bara julklappar till barnen. vi "vuxna" slutade byta klappar för ett antal årsedan. blir bara till barnen och syskon barnen. smidigt och lätt fixat.

2 Susann
skriven :

Jag vill ha julklapp !!!