RÅKNA-CITY

Fotbollsproffs

Sådär ja nu har jag varit ute och spelat lite fotboll eller vad man nu kan kalla det för. Hade till och med publik idag vilket var himla trevligt. Glömde att ge dom autografen men ska tänka på det nästa gång det är folk och tittar. Antar det var därför dom kom.
Kan väl inte vara för sent att bli fotbollsproffs för en 34-åring eller? Kan tåfjutta, göra stoppbollar men är allra bäst på att få bollen att fara iväg på dom mest konstiga och oväntade hållen vilket måste vara superbra så man kan förvilla motspelarna.... om jag nu haft några.
Kommer ha en faslig träningsvärk imorgon efter dessa 20 minuter på den såkallade fotbollsplanen som kanske mer liknar en vildvuxen äng. Gjorde ett så kallat utkast vilket nästan fick min axel att gå ur led och sen sköt grabben ett sabla skott rätt på mina onda benhinnor så antar jag får ha skydd nästa gång.
Kul var det i alla fall... tack för den sonen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: