RÅKNA-CITY

BOTTENDAG

Började dagen med att småkivas med sonen vilket aldrig är skojigt innan han ska till skolan.
Tog en underbar promenad med Susann sen och Kulan och Knodden. Härligt att komma ut på morgonen och luffsa.
Efter det gick det bara åt helvete... klantat mig så in i bomben rent ut sagt så nu mår jag piss och känner mig skitdum! SUCK!!!!! Förlåt så hemskt mycket till dom inblandade :-(
Nu ska jag stanna i Råkna resten av dagen och bara vara...
Har bytt gardiner i källaren och städat sovrummet. Mysigt blev det....
När Martin kommer från skolan ska han och jag ut och hämta en utegran. Behövs här eftersom det är så mörkt utan gatuljusen.
Hoppas ni andra haft en bättre dag än jag....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ingen fara..det vet du =)

2 Malin
skriven :

Min reaktion blev lite väl hård. Men kunde inte hjälpa det. Tufft att boka om stripp å sånt du vet...