RÅKNA-CITY

SUSANN

Igår hittade Susann och jag äntligen en lucka i våra alamackor så vi kunde ta en promenad tillsammans och en kopp kaffe. ÄNTLIGEN!!!!!!
Himla smidigt att ha någon med sig som kan ta en av hundarna ibland.
Tack för igår bästaste Susann och tack för samtalet!!!!!

IRRITATIONER

Alltså jag blir så sne på alla vuxna sk huliganer som går på fotbollsmatcher enbart för att förstöra en upplevelse för alla andra. Småbarnsfasoner!!!!!

Blir irriterad på vissa människor på Facebook som skriver t ex ":-(" eller "sorg" eller varför inte "vad ska jag göra?" och sen när man frågar om vad det handlar eller vad som hänt så läggs locket på och personen i fråga vill inte kommentera det eller säger till vissa av vännerna att "vi tar det i chatten". Har du sagt A så får du säga B eller sluta vara så uppmärksamhetstörstande!

Blir galen på personer man möter i bil på smala vägar som inte kan hålla ut till sin kant utan ligger mitt i vägen så man nästan får fly ner i diket.

Folk som är ute och promenerar med sur uppsyn... hehehe! Retar ihjäl mig på en kvinna i Gislaved som jag ser varenda morgon på sin morgonpromenad med så sur min så man faktiskt kan se åskmolnet ovanför hennes huvud.

Riktigt galen blir jag på folk som cyklar med sina hundar i en jävla fart. Hunden måste ju få ha en chans att stanna om den vill eller kunna få sakta ner om den blir trött.

Fruntimmer (för det är oftast sådana) som tvunget ska ställa sin bil precis framför butiksdörrarna på macken och sedan inte vågar backa därifrån. Alltså kör inte in på trånga ställen om du inte vet att du kan ta dig därifrån!!!!

Sådär ja... skönt med en blogg så man kan ösa av sig lite :-))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Nästa lucka måste ju bli på torsdag =)



Skönt o få gnälla av sej ibland, det beöver man.