RÅKNA-CITY

Smålandsstenar inofficiell

Idag begav jag mig till Smålansstenar för att ställa ut Knodden på Smålansstenars inofficiella hundutställning. Vädret var fint men det var svinkallt. Tur man varit förutseende och tagit på sig långbyxor.

Knodden blev 2:a i öhkl vilket jag tycker duger finfint. Han gjorde det han skulle och uppförde sig bra men hans lilla svans hissades upp varenda gång vi sprang och domaren uppskattade inte den. Kritiklappen var bra också!

Här kommer en bild på vovven som knep förstaplatsen....



Detta är Marina´s fina Bobbo.

För min vapendragare Jennifer som jag har med mig på utställningarna numera och hennes lilla Nisse gick det också kanonbra för. Han blev BIG 3:a... hurra för Jennifer och Nisse.



Ståtlig kille lilla Nisse!

Har tagit en kort på min nästa hund ;-))....



Söt eller vadå?????

Sammantaget har det varit en jättefin dag med många goa pratstunder och många skratt.
När jag hade ställt klar min vovve åkte jag hem och lämnade honom och hämtade Kulan så han också skulle få komma ut och socialträna lite. Han fick leka lite med Elise´s tik och det var något min lilla kille uppskattade nåt vansinnigt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: