RÅKNA-CITY

Måndag igen

Nu är det inte mer än sisådär fem vekor kvar till semestern. Herregud så skönt... har ju haft nedräkning sen jul så det har varit mååånga lååånga veckor.
Ligger ute och solar ryggen. Blä hatar att ligga på mage... man får ju ont i hela kroppen... ja snacka om problem va?! Väldigt härligt när solen skiner i alla fall.... riktigt sommarväder. Skönt att få lufta dom håriga benen...
Fightades i telefon med en person imorse över världens skitsak. Hatar när man blir behandlad som en treåring bara och när folk letar fel och inte kan se det positiva man gör ibland. SUCK! Nåja personen ifråga som jag kivades med är toppen annars så jag tror det löser sig även denna gången. Får ändå en klump i magen... hatar att behöva tjaffsa med folk.
Ett annat problem är att mitt "C" på tangentbordet krånglar.... hahahaha! Får trycka så jag kommer få blåsor...







HAVE A NICE DAY!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: