RÅKNA-CITY

Kämpig promenad

Har varit ute på en riktigt lååång runda med Knodden och Kulans mått mätt.... typ tre eller fyra kilometer. HAHAHA!!!!! Vi gick tack vare Malin Svensson, i en fruktansvärd fart då hon var med på promenaden för att bränna kalorier medan vi andra var ute för att njuta av doften av hundkiss, kolla fåglarna och diskutera viktiga saker. Nästa gång hon ska vara med så är det med en cementsäck på ryggen, vikter runt vristerna släpandes på ett lastbilsdäck.
Trevligt hade vi i alla fall. Jag fick plocka hundbajs, bli fottad i skumma positioner och häcklad med... nåja så är det att vara bland riktiga vänner.
Fick kaffe efteråt på Susanns altan... såklart tack vare Lars annars hade jag väl fått koka det själv.
Tack tjejer för att ni finns ;-)))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Åh vilka bra grejor du kom på att Malin ska ha på sej, ska bli kul o se =)



O så vill jag förtydliga det där om kaffet .... JAG SATTE PÅ DET !!!!

2 Malin
skriven :

Ja i den takten fixar jag det =)



Tack för att NI finns!