RÅKNA-CITY

Hahahaha!

När jag lämnade skolbarnen nere vid Norra Industrigatan i eftermiddags ser jag en väldigt risig bil backa ut och smach in i en lycktstolpe med bakänden. Tror ni dom gick ut och kollade eller??? Nä bara skrattade och körde vidare. Blev så snopen att jag bara stog och glodde som ett fån. Med tanke på hur det gröna bilen såg ut fram med trasig kofångare med svart och gul tejp på så antar jag att dom hade vanan inne att det smäller lite här och där.
Misstänker att bruden som körde höll på att övningsköra och jag hoppas för hennes skull att bilen håller tills hon fått körkortet.... typ om tio år eller nåt.
Om hon skulle fickparkera så är hon en sådan som knökar både bilen framför och bakom tills hon själv kommer in i sin parkeringsficka.
Ja jävlar sägar jag bara... håll er undan en liten grönmetallick bil med tejp fram och bulor bak där en färgad tjej kör för det är med livet som insatts man är i närheten.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sus
skriven :

Hahaha,tror jag har sett den bilen igår..