RÅKNA-CITY

FREEEDAG

Började denna fredag med all köra Sara i ilfart ner till bussen då hon försovit sig. Hatar sådana mornar... man är ju yr, dissorienterad och mår illa.... hahaha! Åkte bort till macken och åt frukost då det inte var lönt att åka hem igen innan jag skulle börja jobba och då ringer Martin och säger att han också missat bussen... det var bara det att det var en timme tills bussen skulle gå så han hade cyklat ner en timme för tidigt... hehehee!
Borstat vovvarna idag och klippt klorna. Nu är dom så fina så, och mina armar värker som tusan.
Har fått tag i golv till Sara´s rum och hennes garderob... JIPPIE!
Nu sitter jag på baksidan med ett glas vin. Synd det blåser så men har man bara en kofta på sig så värmer det i solen i alla fall.
Jobbar på macken i helgen men det gör inte så mycket. Jobbar fm imorgon så man har hela lördagskvällen med familjen och söndag morgon.
Till hösten är det bestämt att jag ska sluta köra taxi då jag inte får ihop mina timmar så jag ska jobba på macken istället vilket ska bli skojigt. Skönt att kunna ta ett år i taget så man inte tröttnar :-)) Kommer dock sakna mina skolbarn massor!
Ha nu en riktigt skön helg för det ska jag ha!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: