RÅKNA-CITY

SARA

Jag har en 20-åring i huset som är i stort behov att ett arbete.... fast, vickariat, sommarjobb, nattjobb, heltid, deltid.... ja vad som!!!!
Hon har gått Barn och fritid på Sturegymnasiet i Halmstad och har arbetat lite som städare, barnvakt, dagisfröken och på ett dagcenter för vuxna.
Denna tjej är glad, omtänksam, noggrann, snäll och lätt att ha att göra med. Kan verka lite blyg i början men efter några minuter med denna tjej är ni sålda!
Hon tycker om att vara med sin pojkvänn, lyssna på musik och längtar till sommaren då sol och bad står högt på listan över aktiviteter.
Har inget körkort men har en moppe som tar henne dit hon vill.

Har ni arbete eller förslag på jobb så kan ni maila henne på [email protected] eller ringa henne på 0345-17468

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Jag söker ju en för nån timmes barnvaktande vid träning om ett tag... Inga stora pengar ju. Men tror du hon vill det?

2 Lena
skriven :

Jag tar gärna och anlitar henne till barn/hundvakt, tror du hon skulle vara intresserad?

3 Ellen
skriven :

Jag tror absolut hon skulle vara intresserad... och sprid det gärna vidare. Hon är kanon med barn och jag kan varmt rekomendera henne. Hon behöver ju alla slantar hon kan få!

4 Maia
skriven :

Hej du underbara...

Har du pratat med Berit, på Dagcenter???

5 Malin
skriven :

Kommer höra av mig!! LOVAR!