RÅKNA-CITY

Torsdag idag

Stigit upp tidigt idag så jag säkert skulle få iväg Sara till sjukgymnasten och Martin på fotbollsskolan. Gäääsp!
Martin var inte ett dugg sugen på nån fotbollsskola när han klev upp men jag hoppas så att han ska få roligt i alla fall. Försökte peppa igång honom men den stackarsn brås på sin mamma som är ofantligt hemmakär.
Hade tänkt åka upp till Örnavallen och se om jag kunde hjälpa till vid lunchen sen men vet inte om jag vågar med risk att sonen säger att han vill följa med hem. Får hjälpa till imorgon istället.
Fint väder idag så när Sara kom från sjukgymnasten så tog vi hundarna på en promenad. Tack för det Sara! Så mysigt att ha någon att gå och prata med.
Nu är kaffet på G. Vet inte vad jag ska hitta på annars idag men antar det blir att lata sig som sig bör på semestern. Är ju som sagt var soligt så man kanske skulle kränga på sig en bikini???

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: