RÅKNA-CITY

Tips

Ett bra tips för sommarvarma hundar är att frysa ner något gott i vatten i en burk.
Mina hundar fick varsin Bullen´s Pilsnerkorv nerfrysta idag. Nu framåt eftermiddagen plockade jag fram varsin "leksak/tuggben" åt dom som dom kan pyssla med.

Sedan uppmanar jag alla som är missnöjda med en hundprodukt att höra av sig till företaget med dina klagomål, såklart på ett trevligt sätt.
Jag vände mig till ett danskt företag häromdagen då jag köpt ben som flisade sönder. Blev livrädd när jag såg stora benflisor överallt och fick kasta två svindyra tuggisar. Hörde av mig till företaget med mina synpunkter och dom förklarade vad det kunde bero på och bad om ursäkt och lovade att skicka något annat till dom. Inget tjaffs om kvitto eller så... utan bara trevligt bemötande. Kommer ju nu såklart fortsätta handla av detta märke då jag vet att kundsuporten är urbra!

Köpte även ett antiskallhalsband som jag ångrade såfort det dök upp i postlådan... och trots att tjejen hade tagit hem det enbart för mig så var det inga problem att ta tebax det. Sånt gör att man fortsätter handla!!!!

Ha nu en fortsatt trevlig kväll önskar Ellen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: