RÅKNA-CITY

TACK

Vill bara skicka ett tack till dom som varit ute på bloggen i det sista och gett mig jättefin respons på både det jag skriver och på hur bloggen ser ut.
Lite ära kan jag ju ta åt mig då det jag skriver är från mig men resten är helt och hållet Jeppi´s förtjänst. Hon gör min blogg så fin så fin!!!! Ni kan gå in och kolla hennes blogg då hennes länk ligger här på sidan. En annan cool blogg är Jonnie´s.... sexy boy!!!! ;-))

Välkomna åter!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

TACK för din kommentar hos mig!!! Ja visst är hon fin, är sååå stolt över min lilla pärla.

Har du inte fått klart om Borås än alltså? Vi ska dit så jag hoppas verkligen vi ses där. Är alltid lika kul att träffa dig vet du!

2 Ellen
skriven :

Nja jo jag tror det ska vara kirrat me Borås. Du kan väl säga till när du får din nr-lapp osv så får vi se om jag fått en också. Vare sig jag får vara med el ej så ska jag försöka ta mig dit och titta.

3 Katarina
skriven :

Lär säkert göra nån kommentar på FB om antalet eller så när nrlappen kommer. Hoppas det fixat sig!