RÅKNA-CITY

RIVIG START

Vaknade vid gryning av att Bobbe steg upp för att åka till jobbet. Kissa och så skuttade jag ner i sängen för att fortsätta sova.... DÅ BÖRJAR SARA`S VÄCKARKLOCKA RINGA.... om och om igen!!!! GRRRRRRR!!!!!!! Blir så satans sur på folk som ska hålla på så i en timme på morgonen när det finns andra som vill sova. Istället för att stänga av klockan i en timme med tio minuters mellanrum så kan dom ju sova en timme sammanhängande istället. Blev så sur så jag vågade inte gå upp för risken är att hon fått världens utskällning. Inget kul att vakna och vara förbannad innan man ens klivit upp ur sängen.
Nåja fick en hel del gjort nu på morgonen i alla fall.
Började med att stryka kläder, sen storstädade jag husvagnen och tvättade golven innomhus.
Nu har grabben och jag käkat frukost och jag har fått både snus och kaffe så lugnet börjar infinna sig.
Tror det blir sola som står på agendan fram till eftermiddagen då Martin ska på fotbollsträning.

Igår badade Martin och jag i Viken och jag badade också. Var riktigt skönt när man kom i. Det värsta är alla pinnar och bröte som ligger på botten. Fasiken så vidrigt det är om man råkar trampa på en slemmig lång kvist. Huuu!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: