RÅKNA-CITY

Igår....

Borstade igenom båda hundarna igår. Inte roligt alls! Kulan var så knutig i bakhasorna att saxen fick komma fram. Nåja det var värt allt slit så nu gäller det bara att hålla efter dom så man slipper en sån här omgång igen.

När Bobbe körde Emma till stan var jag och tog en drink hos Maria och Johan. Skittrevliga människor och fullt håll i gång var det!!! KUL!!!!
Precis när Bobbe kom för att hämta mig var jag på toa och när jag pinkade fick jag så satans ont i njurarna. Hade det när jag väntade Martin sist och det var inte roligt. Då sa dom att det kunde vara njurgrus så jag antar det är det denna gången också. Som tur var blev det inget av det igår utan det lugnade ner sig men då och då känner jag att allt inte står rätt till.

Idag har jag jagat upp grabben i ottan då han skulle åka på fotbollsmatch i Falkenberg.
Satte igång att städa och baka också eftersom vi ska fira Emma´s student i eftermiddag. Har bakat drömrulltårta, vanlig rulltårta, muffins med både choklad och vanliga och en chokladkaka. Har beställt en tårta också som jag måste ner till macken och hämta sen.

Bobbe sover fortfarande.... inte ens dammsugaren kunde få liv i honom.

Ha en bra söndag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: