RÅKNA-CITY

Champange

Ikväll ska det öppnas bubbel... som jag har väntat... typ många år. Lovade mig själv att den dagen jag betalade in sista underhållet på Bobbe´s exfrus konto så skulle jag dricka bubbel för att fira att den epoken är över och den 25:e maj så satte jag in dom sista kronorna på hennes konto! Skön känsla!
Ska se om vi kan försöka spara dom pengarna nu istället så kan man ha dom till renoveringen i Råkna.
Hoppas maken kommer hem i tid från Göteborg idag nu bara annars får jag väl skåla med sonen.
Har köpt hem ost och kex och såklart lite räkor också. Jobbar inte förän halv tre på torsdag på macken så idag känns det nästan som fredag.
Skulle egentligen vara ledig imorgon men tog ett extra pass. URS har ingen lust men vet att det kommer någon dag som jag behöver vara ledig och då är det bra om man själv ställer upp ibland och någon annan kan ta ens pass.
Bobbe ska sätta staket imorgon så jag misstänker att han inte kommer sakna mig det mista i alla fall.
Har fått mjukglassmaskin på jobbet nu. GOTT!!!! Tyvärr är det något fel på den så den dånar något fruktansvärt men jag hoppas dom kan fixa det så fort som möjligt.
Ska snart bege mig iväg till Segerstad och hämta en elev och sen tar jag helg.
Mötte föresten två goa tjejer på Konsum idag. Vill bara att ni ska veta att ni gjorde hela min dag. Jag var på uruselt humör innan jag mötte er men ni är så goa och glada så även min surhet flög sin kos sen. Tusen tack för att ni finns och hoppas ni får en mysig kväll.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Ta ett glas för mig med för fy f-n så mycket man bet där varje månad, men nu slipper jag det...=)