RÅKNA-CITY

6:e juni

 
Får börja med att grattulera Katta och Jukka som gifte sig idag. GRATTIS!!!! Skulle väl varit en väl förborgad hemlis men jag hade nog mina aningar... hihihi!!!

Varit på hundutställning i Värnamo idag. Knodden blev BIG 2:a och det är vi jättenöjda med.
Jennifer och Nisse blev BIR.
Solen gassade så man fick hålla sig i skuggan.
Hade som vanligt ingen kamera med mig så några foton kan jag tyvärr inte bjuda er på.

Sveriges nationaldag är det tydligen iag. Det enda man märker detta på är att flaggorna är hissade i samhället annars är ju svenskarna inte så bra på att fira denna högtid vare sig det är en röd dag eller ej.

Imorgon är det vanlig dag igen... jobbar tisdag, onsdag och torsdag och sen är det äntligen semester. SKÖNT!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: