RÅKNA-CITY

2:a semesterdagen

Idag fick jag ha klockan att väcka mig eftersom jag skulle lämna in bilen på Klasén´s bil i Halmstad. Hade fått något brev om vad det nu var som skulle fixas på bilar med den årsmodellen jag hade. Var bara att lyda!
Väl där så fick jag reda på att dom var försenade... hur dom kan vara det redan 09:15 på morgonen?!! Grrr!!! Tog vovvarna med mig på en promenad så länge men när jag kom tillbaks så hade dom fortfarande inte börjat med bilen. Blev erbjuden en ny tid men då man har sex mil in till Halmstad så är man inte skitsugen på en ny tid... sabla gubbe!!! (Hahaha närå han i receptionen är faktiskt trevlig...)
När vi äntligen fick rulla in i dom nya hallarna fanns inte utrymme att kallprata utan bilen hissades upp på en gång och dom satte fart.
Under tiden mötte jag en man på utsidan med en Varghundstatuering på armen vilket såklart ledde fram till hundsnack så gudskelov gick tiden snabbt.
Klasén´s bil i Halmstad har tydligen både snorkiga försäljare och verkstadsmän så efter denna bilen jag dräller runt i nu så blir det inga fler bilinköp där och jag ska inte rekomendera någon att åka dit. Värna om era kunder och skicka era anställda på kurs i hur man uppför sig!!!!
Efter det begav jag mig hem till Annette och Rickard (kennel i Halmstad) för att lämna lite hundmat. Mina äter ju som möss så det är bättre det blir uppätet i ett annat hem ;-)
Gasa hemåt... tanka bilen och handla telefonkort till barnen och svisha ner till sjukstugan och hämta Sara som varit hos sjukgymnasten med sin onda rygg. Blev väl inte kloka på vad det är men hon har övningar som hon ska göra en gång i timmen och ska tillbaks på torsdag.
Handla mat på Konsum för en faslig massa pengar och sen äntligen hem.
Insåg när jag klev innanför dörren att det var idag som vi hade strömavbrott hemma så istället för den smaskiga lasangen jag skulle laga fick det bli en macka.... SUCK!!!
Alltså detta är en riktig rövdag!!!!
Sitter och velar på vart jag ska sätta min tatuering någonstans. Hade ju bestämt mig för att skriva "All we have is now" på skulderbladet men nu är jag mer sugen på vänster underarm. Tänkte skriva det själv så det blir min handstil.... hmmm får fundera vidare. Ska boka en tid hos en som heter Mikael Svensson som tydligen ska vara duktig. Har försökt att ringa idag men ingen svarade.
Fortsättning förljer....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annette
skriven :

HEJ! STORT STORT TACK, inte illa o ha en privatleverantör av smaskigt kött, skyldig dig en STOOOR tjänst nu, bara be om den när du behöver min hjälp med nåt, många kramar Nettan med vilddjursflocken