RÅKNA-CITY

27:e juni idag...

Föräldrarna är äntligen hemma från sin Norgeresa. Skönt så slipper jag passa deras gamla kisse. VÄLKOMNA HEM FOLKET.
I helgen har Bobbe och jag varit riktigt flitiga. Klippt gräs runt överallt och fått rensat alla rabatterna. Skönt att ha det klart. Riktigt fint i Råkna nu.
Hann även med skolans jävla land. URS!!! Sista året jag ligger där och krälar. Har banne mig ogräs själv så det räcker och blir över.
Idag har jag duschat hundarna och fönat dom. Ska borsta båda i eftermiddag också. Oj så fina dom blev.
Skulle städat ur husvagnen också men Bobbe hade varit smart och tagit husvagnsnycklarna med sig så det sket sig. Jihoooo slapp jag det idag i alla fall.
Funderar på om jag skulle dra på mig bikinin och försökt bli av med bonnabrännan.
Till helgen kommer Marius och Mona hit med sina barn och hundar. Ska bli mysigt. Dom ska också på hundutställningen i Borås på lördag.
Tack till Susann Westeborg som lovat att passa Kulan medan jag är borta på lördag. Känns bra... inte kul att åka iväg och veta att han sitter ensam hemma hela dagen. Hoppas han är snäll nu bara....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Inga problem, ska bara bli kul =)

O Kulan är väl alltid snäll !

2 Ellen
skriven :

Jodå han är så snäll så.... typ nääästan hela tiden!