RÅKNA-CITY

Irriterad

Vaknade idag och var småirriterad på en del saker. Ingen god start på dagen om man säger så. Nåja... det är bara att skita i folk som gör en på dåligt humör och inse att dom bara tillfälligt gästspelar i ens vardag.
Syster och sambo och vi hade en mysig mc-tur igår. Många skratt blev det och avslutades med grillning i Råkna på kvällen. Tusen tack för besöket hörrni!!!!
Angående min bror förstår jag det är många som undrar och har åsikter men det är inte mer avancerat än att han är min bror och så är det med det! Ni som har åsikter om det får gärna ha det för jag bryr mig inte nämnvärt.
Ser ut att bli en fin dag idag. Svärmor ringde och frågade om vi ville fika på Våffelstugan så antar att det får bli en sväng dit i em för att smaska i sig en smarrig våffla :-)) GOTT!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster yster
skriven :

Tack själva!! Och glöm aldrig polo tröja när du ska åka mc, kan vara bra att ha!! Skit i folks åsikter de har inget vettigt att syssla med!!