RÅKNA-CITY

Igår=Båge

Igår fick jag äntligen köra en längre runda på nya motorcyklen. Tillsammans med Jessica och Böna åkte vi till Max och käkade i Halmstad. Det blev en kanonrunda med sol och varma vindar i ansiktet.
Fortfarande på jakt efter en skinnjacka och fortfarande efter många provningar har jag inte hittat en som går att knäppa. SUCK! Nåja jag ger mig inte...
Idag ska vi till Gästis i Torup och käka lunch med svärföräldrarna. Det serveras raggmunkar och fläsk idag vilket är supergott.
Solen lyser också vilket gör gott för sinnet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mikael
skriven :

Vi får försöka få till en runda ihop.Kanske rätt snart medans Bobbe fortfarande tycker det är kul att köra custom ;-)

2 susann
skriven :

Så det gick bra o KÖRA hoj ?!!!