RÅKNA-CITY

Igår....

Martin och jag åkte till Halmstad igår för en liten shoppingtur. Jättenice var det!!!
Martin handlade en keps, plånbok, brallor och ett par ascoola solbrillor. Han var mycket nöjd med sina saker.... köpte föresten ett par skor och ett par foppatofflor också.
Jag köpte en plånbok och ett par skor.
Vi käkade på Max sen.
Skönt att ha en dag bara han och jag!!!!
Susann var här på eftermiddagen på en kaffe och vi tjabbade massor.
Bobbe jobbar bara tre dagar till nu och sen har han semester. Antagligen åker vi till Norge med husvagnen på söndag eller måndag. Skönt att få komma iväg en stund och bara vara lediga.
Idag ser det ut att bli fint väder. Har redan hängt ut två maskiner tvätt, bytt lakan i vår säng och dammsugit... plus att jag fick för mig att bege mig ut att jogga. Mycket nöjd med min riviga start på dagen. Nu blir det att njuta av solen för fulla muggar.
Fortfarande inte fått tebax kameran som är på lagning på Expert. SUCK! Typiskt nu på semestern alltså men men inte mycket att göra åt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 spike
skriven :

Har en kamera du kan låna om du vill.

2 Ellen
skriven :

Tackar så mycket... hör av mig!